3-iasis projekto „Šilumos tiekimo įmonių darbuotojų mokymas“ seminaras „Įmonės strateginė plėtra“

Data

24 sausio, 2006

Vieta

Viešojo administravimo institutas, Lietuva

Dalyviai: aukščiausiojo ir viduriniojo lygio šilumos tiekimo įmonių vadovai.

Seminaro programa

2006-01-24

9.00–9.20
Lūkesčių ir problemų aptarimas. Dienotvarkės aptarimas
9.30–10.30
Strategijos apibrėžimas, strateginiai ir operatyviniai darbai. Strateginės plėtros ciklas. EFQM – organizacijos tobulumo modelis ir jo pristatymas. Nacionaliniai kokybės prizai Europoje ir kuo jie pagrįsti vertinant organizacijos vadybos tobulumo lygį.
10.30–10.45
Kavos pertraukėlė
10.45–12.30
EFQM modelio taikymas. Grupinis savo organizacijos tobulumo įvertinimas. Esminės organizacijos vertybės, misija, vizija.
12.30–13.30
Pietūs
13.30–15.00
Išorinės ir vidinės aplinkos įvertinimas. Rinkos prognozavimas ir marketingo informacinė sistema. Euristinio metodo taikymas. Segmentavimas ir rinkos tyrimai. SWOT analizė.
15.00–15.15
Kavos pertraukėlė
15.15–16.30
Strateginės plėtros variantai: žema kaina, kokybė ir išskirtinumas, koncentracija į segmentą. Apsijungimai, įsigijimai, vertikali integracija. Strategijos pasirinkimo kriterijai. Ilgalaikiai tikslai ir planai, programos, projektai. Subalansuotų rodiklių (Balanced Scorecard) sistema ir jos diegimas įmonėje.