Slapukais vadinami informacijos elementai, perkeliami iš interneto svetainės į jūsų kompiuterio standųjį diską. Tai nedideli informacijos failai, kurie leidžia interneto svetainėms išsaugoti ir vėl pasiekti informaciją apie naudotojo naršymo įpročius. Slapukus naudoja dauguma interneto svetainių, nes jie yra viena iš daugybės priemonių, kurios padeda pritaikyti interneto turinį prie naudotojų poreikių. Slapukai leidžia interneto svetainėms teikti prie naudotojų poreikių pritaikytas paslaugas (pavyzdžiui, įsimenant prisijungimo duomenis, išlaikant pirkinius pirkinių krepšelyje arba rodant tik konkretų naudotoją dominantį turinį).
Lietuvos šilumos ūkis – esama padėtis ir kliūtys vystymuisi (atnaujinta informacija 2008-10-14 d.)
Jau dabar aišku, kad artėjantis šildymo sezonas gerokai padidins gyventojų išlaidas būsto šildymui. To priežastis – brangstančios iš Rusijos importuojamos gamtinės dujos, kurios kaina šilumos tiekimo įmonėms kilo nuo 351 Lt/tūkst. m3 (2005 m.) iki 1434 Lt/tūkst.m3 (2008 m. rugpjūčio mėn). Ko pasėkoje šilumos kainos vartotojams Lietuvoje vien per paskutinius metus išaugo virš 40 proc: nuo 15,9 ct/kWh (2007/2008 m. šildymo sezonui) iki 23 ct/kWh (2008/2009 m. šildymo sezonui). Savalaikiai LŠTA kreipimaisi į valdžios institucijas paspartinti perėjimą prie vietinio dvigubai pigesnio kuro ir daugiabučių namų šiltinimo kol kas liko neišgirsti.
Tuo tarpu ES valstybės (Švedija, Danija, Olandija, Vokietija ir kt.) naudojančios centralizuotam šilumos tiekimui biokurą, komunalines atliekas ir kt. vietinį kurą praktiškai nepajuto nesuvaldomo dujų kainos kilimo įtakos šilumos kainai.
LŠTA pateikia informaciją apie šilumos ūkio sektoriaus esamą padėtį ir galimus problemų sprendimo kelius.
Lietuvos šilumos ūkis: esama padėtis ir kliūtys vystymuisi (lietuvių kalba) (15.87 MB)
Lithuanian district heating: present situation and barriers for developing (anglų kalba) (3.30 MB)
Kitos naujienos
Klaipėdos apylinkės prokuratūra perdavė teismui baudžiamąją bylą, kurioje trys įmonės, jų vadovai ir kiti asmenys kaltinami dėl daugybės nusikalstamų veikų, susijusių su dokumentų klastojimu, sukčiavimu, kyšininkavimu, prekyba poveikiu ir nusikalstamu būdu gauto turto legalizavimu.
Viešųjų pirkimų tarnyba atkreipia dėmesį, kad Lietuvos Respublikos Konstitucinis teismas 2024 m. spalio 10 d. nutarimu Nr. KT80-N11/20241 konstatavo, kad Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 55 straipsnio 3 dalis tiek, kiek pagal ją šio įstatymo 55 straipsnio 2 dalies 1, 2 ir 4 punktuose nurodytais atvejais nėra taikomi Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymo 4 straipsnyje nustatyti reikalavimai ir draudimai, prieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijos 46 straipsnio 1, 3, 4 dalims, 120 straipsnio 2 daliai, konstituciniam teisinės valstybės principui.