Slapukais vadinami informacijos elementai, perkeliami iš interneto svetainės į jūsų kompiuterio standųjį diską. Tai nedideli informacijos failai, kurie leidžia interneto svetainėms išsaugoti ir vėl pasiekti informaciją apie naudotojo naršymo įpročius. Slapukus naudoja dauguma interneto svetainių, nes jie yra viena iš daugybės priemonių, kurios padeda pritaikyti interneto turinį prie naudotojų poreikių. Slapukai leidžia interneto svetainėms teikti prie naudotojų poreikių pritaikytas paslaugas (pavyzdžiui, įsimenant prisijungimo duomenis, išlaikant pirkinius pirkinių krepšelyje arba rodant tik konkretų naudotoją dominantį turinį).
ŠILDYMO IR KARŠTO VANDENS SISTEMŲ PROBLEMŲ SPRENDIMUI – gedimai@senergija.lt
AB „Šiaulių energija“ 2021 m. vasario 9 d. pranešimas.
AB „Šiaulių energija“ rūpinasi savo vartotojais ir siekia kuo greičiau ir tiksliau reaguoti gedimų šildymo ir karšto vandens sistemose atvejais, ypač dabartiniu, itin šaltu metų laikotarpiu, kai šilumos ir karšto vandens nenutrūkstamas tiekimas yra toks svarbus. Bendrovėje visą parą budi dispečeriai, su kuriais, kaip ir anksčiau, įvykus avarijai šildymo ir karšto vandens sistemose, galima susisiekti telefonu, kaip ir su įmonės paslaugų užtikrinimo skyriaus darbuotojais jos darbo metu. Tačiau nuo šiol šių dviejų operatyvinių bendrovės tarnybų specialistai, spręsdami minėtas vartotojų problemas, suvienija jėgas: su jais tiesiogiai bus galima susisiekti ir naujuoju elektroniniu paštu gedimai@senergija.lt.
Nurodytu el. paštu gali kreiptis visi įmonės vartotojai, nepriklausomai nuo to, ar AB „Šiaulių energija“ yra jų namo šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtoja, ar ne. Rašyti galima įvairių problemų atveju: dėl šilumos ir karšto vandens tiekimo problemų, įvykus avarijai, blogai šylant šildymo prietaisams, nutrūkus ar pablogėjus karšto vandens tiekimui. Norint sulaukti kuo greitesnio problemos sprendimo, el. laiške reikia nurodyti tikslius savo kontaktinius duomenis – vardą, pavardę, pilną adresą (namo ir būtinai buto, jei yra, numerius) ir telefoną, kad specialistai galėtų susisiekti, jei jiems kiltų papildų klausimų.
Jei Jums vis dėlto patogiau į bendrovės specialistus kreiptis telefonu, visą parą avarijos atveju galite skambinti dispečeriams tel. (8 41) 591 214, (8 41) 540 008 arba 8 686 72413, bendrovės darbo laiku dėl įvairių gedimų šildymo ir karšto vandens sistemose galima kreipties tiesiogiai į paslaugų užtikrinimo skyriaus specialistus (ne tik AB „Šiaulių energija“ prižiūrimų pastatų vartotojams) tel. (8 41) 591 243 arba), (8 41) 591 242. Primename, kad nuo šiol su operatyviniu bendrovės personalu bene patogiausiai ir greičiausiai susisieksite naujuoju el. paštu gedimai@senergija.lt.
Nuotraukoje – SPECIALISTAS: Gedimų šildymo ir karšto vandens sistemų atveju, Jums geriausiai pagelbės kompetentingi AB „Šiaulių energija“ specialistai, su kuriais nuo šiol galite susisiekti bendruoju šio operatyvinio personalo el. paštu gedimai@senergija.lt.
Kitos naujienos
Beveik 5 km naujų ir rekonstruotų trasų, vamzdynai po Panemunės tiltu, vamzdžių prastūmimai po medžiais ir gatvėmis, darbai judriame A. Juozapavičiaus prospekte. Tai – vos per pusmetį įgyvendintas didžiausias šių metų „Kauno energijos“ projektas, kuriuo prie integruoto šilumos tinklo prijungta Panemunė.
Atšalus orams prasideda šiluminės energijos gamyba ne tik energetikos įmonėse, intensyviau šildomi individualūs namai, pramoninės ir komercinės patalpos – dėl to padidėja teršalų išmetimas į orą.
Skuodo rajono savivaldybės paskatinta UAB „Skuodo šiluma“ šiais metais jau vasarą nusprendė investuoti į tvarią energetiką. Investicijos buvo skirtos nusidėvėjusio, 2007 m. statyto katilo pakeitimui. Įsigytas ir sumontuotas naujas, inovatyvus, granulėmis kūrenamas, 300 kilovatų šildymo katilas.