Renovacijai galima gauti savivaldybės kompensaciją. Pasinaudokite teikiamomis galimybėmis

2024-09-06

Lazdijų rajono savivaldybės pranešimas, 2024 m. rugsėjo 4 d.

Lazdijų rajono savivaldybė kviečia nuo 2024 m. rugsėjo 9 d. iki 2024 m. spalio 18 d. teikti prašymus dėl daugiabučių  namų bendrojo naudojimo objektų remonto, rekonstrukcijos ir atnaujinimo (modernizavimo) Lazdijų rajono savivaldybėje dalinio finansavimo skyrimo.

Informuojame, kad dalinis finansavimas skiriamas vadovaujantis Lazdijų rajono savivaldybės daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų remonto, rekonstrukcijos ir atnaujinimo (modernizavimo) finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lazdijų rajono savivaldybės tarybos 2023 m. rugsėjo 8 d. sprendimu Nr. 5TS-124 „Dėl Lazdijų rajono savivaldybės daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų remonto, rekonstrukcijos ir atnaujinimo (modernizavimo) finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, kuris skirtas nustatyti teikiamą finansavimą daugiabučių namų savininkams, šalinant jų valdomų daugiabučių namų techninius defektus, kurie kelia grėsmę namo ar atskirų jo konstrukcijų stabilumui ir (ar) žmonių saugumui, atnaujinant bendrojo naudojimo objektus, didinant namo energijos vartojimo efektyvumą, skatinant gyventojus remontuotis bendrąsias patalpas, tvarką.

Prašymai priimami Savivaldybės interesantų aptarnavimo langelyje arba siunčiami paštu Lazdijų rajono savivaldybės administracijai. Pareiškėjas bus informuotas apie jo prašymo gavimą. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta komisija, kuriai pavesta nagrinėti pateiktus daugiabučių namų Valdytojų prašymus, vertina Valdytojų pateiktų prašymų pagrįstumą ir per 30 dienų nuo prašymo pateikimo priima protokolinį sprendimą dėl finansavimo dydžio ir lėšų skyrimo ir nustato prašymų pirmumo eilę, kai prašymų pateikta didesnei sumai, negu skirta lėšų Savivaldybės biudžete.

Pažymėtina, kad darbai atliekami daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų bei Savivaldybės lėšomis. Finansavimo prioritetas teikiamas atsižvelgus į daugiabučio namo techninę būklę, daugiabučio namo butų savininkų prisidėjimo prie atliekamų darbų dalies procentus, darbų vykdymui ir finansavimui pritarusių daugiabučio namo butų savininkų dalies procentus ir finansavimo daugiabučio namo remontui, rekonstrukcijai ir atnaujinimui (modernizavimui) skyrimo dažnumo kartus.

Savivaldybės finansuojama dalis:

  1. stogams ir (ar) išorinėms namo sienoms (įskaitant cokolį) remontuoti, rekonstruoti ir atnaujinti (modernizuoti) skiriama iki 20 proc. reikalingos sumos, tačiau ne daugiau kaip 20 000 Eur (dvidešimt tūkstančių eurų);
  2. šildymo ir (ar) karšto ir (ar) šalto vandens bei nuotekų inžinerinėms sistemoms remontuoti, rekonstruoti ir atnaujinti (modernizuoti) skiriama iki 20 proc. reikalingos sumos, tačiau ne daugiau kaip 10 000 Eur (dešimt tūkstančių eurų);
  3. daugiabučio namo šilumos punktui remontuoti, rekonstruoti ir atnaujinti (modernizuoti) skiriama 20 proc. sumos, tačiau ne daugiau kaip 10 000 Eur (dešimt tūkstančių Eur);
  4. daugiabučio namo bendrojo naudojimo šildymo sistemai (šildymo katilui pakeisti ar naujai šildymo sistemai įdiegti) remontuoti, rekonstruoti ir atnaujinti (modernizuoti) skiriama iki 20 proc. reikalingos sumos, tačiau ne daugiau kaip 20 000 Eur (dvidešimt tūkstančių Eur);
  5. daugiabučio namo konstrukcijų avarinės būklės nustatymo ekspertizei skiriama 50 proc., bet ne daugiau kaip 1000 Eur (vienas tūkstantis eurų) reikalingos sumos;
  6. daugiabučio namo grupiniams biologiniams valymo įrenginiams ir įrengimo darbams skiriama iki 50 proc., bet ne daugiau kaip 6000 Eur (šeši tūkstančiai eurų);
  7. daugiabučio namo savininkų bendrijų steigimosi ar jungtinės veiklos sutarties sudarymo išlaidoms apmokėti (notarinėms ir registravimo išlaidoms) – 100 proc. reikalingos sumos.

Vienam daugiabučiui namui atitinkamais metais gali būti skiriamas tik vienos rūšies finansavimas.

Pareiškėjai, siekiantys gauti dalinį finansavimą, turi pateikti šiuos dokumentus:

  1. Notaro patvirtintą arba informacinių technologijų priemonėmis sudarytą ir valstybės įmonės Registrų centro įgaliojimų registre įregistruotą (https://igaliojimai.lt/) įgaliojimą atstovauti pareiškėją, jei pareiškėjas įgalioja kitą fizinį ar juridinį asmenį už jį atlikti su finansavimu  susijusius veiksmus;
  2. prašymą (Aprašo 1 priedas pasirašytas VALDYTOJO) skirti lėšas, kuriame nurodomas prašomų finansuoti išlaidų pobūdis pagal Aprašo 14 punkto nuostatas, bendra investicijų suma, butų ir kitų patalpų savininkų šiam tikslui skiriamos lėšos ir (ar) skolinamos lėšos (pridedamas banko ar kitos finansų įstaigos pritarimas skolinti lėšas), prašomų finansuoti išlaidų dydis;
  3. Daugiabučio namo butų savininkų susirinkimo protokolą, kuriame pritarta darbams ir jų atlikimo darbų vertei;
  4. Planuojamų vykdyti darbų sąmatas ir (ar) planus (brėžinius ar principines schemas, nuotraukas ir kt. vaizdinę medžiagą) su matmenimis iš projekto arba kadastro duomenų bylos. Pridedamuose dokumentuose įvardijama, kokie darbai bus vykdomi, kokie jų kiekiai ir pagrįsta darbų apskaičiavimo kaina.
  5. Techninį projektą ir (ar) statybą leidžiantį dokumentą, vadovaujantis teisės aktų reikalavimais, kai tai yra privaloma.

Plačiau apie dalinio finansavimo skyrimo tvarką skaitykite:

(Nuoroda į tvarkos aprašą https://teisineinformacija.lt/lazdijai/document/70984)

Kilus papildomiems klausimams, prašome kreiptis į Infrastruktūros plėtros skyriaus inžinierių Igną Zablacką, tel. +370 614 76 473 arba el. paštu ignas.zablackas@lazdijai.lt