Slapukais vadinami informacijos elementai, perkeliami iš interneto svetainės į jūsų kompiuterio standųjį diską. Tai nedideli informacijos failai, kurie leidžia interneto svetainėms išsaugoti ir vėl pasiekti informaciją apie naudotojo naršymo įpročius. Slapukus naudoja dauguma interneto svetainių, nes jie yra viena iš daugybės priemonių, kurios padeda pritaikyti interneto turinį prie naudotojų poreikių. Slapukai leidžia interneto svetainėms teikti prie naudotojų poreikių pritaikytas paslaugas (pavyzdžiui, įsimenant prisijungimo duomenis, išlaikant pirkinius pirkinių krepšelyje arba rodant tik konkretų naudotoją dominantį turinį).
LŠTA SEMINARAS ĮMONIŲ PERSONALO VADOVAMS
Data
02 balandžio, 2008Organizatorius
LŠTAVieta
Viešbutis Crowne Plaza (M. K. Čiurlionio g. 84, Vilnius)., LietuvaSeminaras vyks š.m. balandžio mėn. 2 d. 10.00 val. viešbutyje Crowne Plaza (M. K. Čiurlionio g. 84, Vilnius). Seminaro registracijos pradžia 9.30 val.
Kviečiame LŠTA įmonių darbuotojus (vadovus) atsakingus už personalą į šį renginį.
Seminaras nemokamas.
Registracija vyksta iki š.m. kovo mėn. 26 d. el. paštu audrone@lsta.lt arba tel. 8-5-2356045.
DĖMESIO! Seminaras skirtas ir jame gali dalyvauti tik Lietuvos šilumos tiekėjų asociacijos nariai
PRELIMINARI PROGRAMA
A. PERSONALO PANAUDOJIMAS
1. Personalo poreikio planavimas.
2. Personalo paieška, atranka, įdarbinimas, atleidimas.
3. Adaptavimas, perkėlimas.
4. Mokymas.
5. Darbo vertinimas.
6. Darbo dizainas (darbų aprašymų sistemos sudarymas, priežiūra, tobulinimas).
7. Darbuotojų vertinimas.
8. Personalo duomenų įrašų tvarkymas, juridinės – normatyvinės dokumentacijos tvarkymas.
9. Personalo statistikos duomenų, ataskaitų ruošimas.
10. Elgesio standartų laikymosi kontrolė.
11. Darbo rinkos atlyginimų tyrimas, skatinimo sistemos konkurencingumo priežiūra.
B. PERSONALO MOTYVAVIMAS
1. Darbo grupių narių tarpasmeninio suderinamumo problemų sprendimas.
2. Karjeros planavimas, organizavimas, darbuotojų vystymas.
3. Pasitenkinimo matavimai.
4. Derybos dėl atlyginimo, kompensavimo metodų, standartų ir procedūrų sudarymas, laikymasis ir vystymas.
5. Skatinimo, patogumų sistemos įdiegimas, vykdymas, tobulinimas.
6. "Įtraukimas", formalios ir neformalios komunikacijos organizavimas.
7. Darbuotojų bei jų atstovų konsultavimas visuose bendrovės lygiuose.
8. Ginčų vengimo ir nesutarimų suderinimo procedūros.
C. PERSONALO APSAUGA
1. Socialinių problemų sprendimo organizavimas, paslaugų teikimo organizavimas.
2. Fizinių – psichologinių darbo sąlygų analizė ir tobulinimo organizavimas.
3. Senatvės atleidimų, pensijų sistemos priežiūra bendradarbiaujant su finansų padaliniais.
4. Sveikatos ir saugumo reikalavimų laikymosi palaikymas.
5. Nelaimingų atsitikimų prevencija, pirmosios pagalbos teikimo organizavimas.
D. PERSONALO VADOVO VEIKLOS RIZIKA IR GALIOS AUGINIMO METODAI
Kiti renginiai
Vilnius Grand Resort UAB "Villon", Ežeraičių g.2, Ežeraičių k., Avižienių sen.,
LIFE projekto „Žiedinės ekonomikos modelis dideliems miestams – vandenvalos dumblas ir biomasės pelenai į biomasę – biomasė į atsinaujinančią energiją“ (NutriBiomass4LIFE) baigiamoji projekto konferencija ir ekskursijos
Š. m. rugsėjo 26 dieną, antradienį, rengiama LIFE projekto „Žiedinės ekonomikos modelis dideliems miestams – vandenvalos dumblas ir biomasės pelenai į biomasę – biomasė į atsinaujinančią energiją“ (NutriBiomass4LIFE) baigiamoji projekto konferencija ir ekskursijos.