Nuo rugsėjo „Panevėžio energija“ nebeteiks popierinių sąskaitų

2025-08-27

AB „Panevėžio energija” 2025 m. rugpjūčio 26 d. pranešimas

AB „Panevėžio energija“ primena, kad rugsėjo mėnesį nebebus teikiamos popierinės sąskaitos centralizuoto šilumos tiekimo vartotojams Panevėžio miesto ir rajono savivaldybėse. 

Sąskaitų pateikimo būdai. Atsisakius popierinių sąskaitų, informacija vartotojams apie suformuotas sąskaitas ir mokėtinas sumas teikiama šiais pačių vartotojų pasirinktais būdais:

  • AB „Panevėžio energija“ klientų savitarnos portale;
  • E. sąskaita;
  • Elektroniniu paštu;
  • Kliento kortele;
  • SMS žinute;
  • „Viena sąskaita“;
  • „Perlas Go“

Klientų savitarnos portalas.

Kviečiame šilumos vartotojus užsiregistruoti klientų savitarnos portale. Jame sąskaitas galima apmokėti elektronine bankininkyste, palyginti jas su kitų mėnesių sąskaitomis, deklaruoti skaitiklių rodmenis,  matyti skaitiklių duomenų deklaravimo istoriją. 

E.sąskaita. Jūsų elektroninės bankininkystės paskyroje teikiama nemokama elektroninė sąskaita, kurią galima apmokėti ir vienkartiniu mokėjimu, ir pasirenkant dar patogesnį – automatinį e. sąskaitų apmokėjimą kiekvieną mėnesį. Užsisakyti e. sąskaitas ir pagal jas atsiskaityti gali visų bankų klientai. Naudojantis e. sąskaita, bankas kiekvieną mėnesį iš šilumos tiekėjo gavęs priskaitymus už šilumą ir karštą vandenį, automatiškai iš Jūsų sąskaitos perves nurodytą sumą į AB „Panevėžio energija“ sąskaitą. Metų pabaigoje bus sutikrinami karšto vandens skaitiklio rodmenys, sunaudoto bei priskaičiuoto karšto vandens kiekio balansas ir pakoreguojamas kiekvieną mėnesį vartotojui priskaičiuojamo karšto vandens kiekio vidurkis.

Elektroninis paštas. Gyventojai, nurodę elektroninį paštą, sąskaitas gauna į jį ir, paspaudę ant nuorodos, galės prisijungti prie pasirinkto banko bei apmokėti sąskaitas. Prašymą pateikti galima čia.

Kliento kortelė. Iki šiol gavusiems popierines sąskaitas, kartu su jomis rugpjūčio mėnesį buvo išsiųstos Kliento kortelės. Nuo rugsėjo mėnesio, gyventojui mokėjimo vietose pateikus kliento kortelę, bus nuskenuotas ant kortelės užrašytas brūkšninis kodas ar mokėtojo kodas ir vartotojas galės apmokėti jam priskaitytą nurodytą sumą už AB „Panevėžio energija“ teikiamas paslaugas (šilumą, karštą vandenį, jo cirkuliacinę šilumą, sistemų priežiūrą ir kt.). Mokėjimo vietose vartotojas, kaip ir įprasta, turės deklaruoti karšto vandens skaitiklių rodmenis.

SMS žinutė. Informaciją SMS žinutėmis, kad sąskaita jau suformuota, bei nurodytą mokėtiną sumą už šildymą ir karštą vandenį gaus visi vartotojai, kurie naudosis kliento kortele.

AB „Panevėžio energija” sąskaitas apmokėti galima:

  • AB „Panevėžio energija“ klientų savitarnos portale;
  • Naudojantis elektronine bankininkyste;
  • „Perlo“ terminaluose;
  • Prekybos centrų „Maxima“ kasose;
  • AB „Lietuvos pašto“ skyriuose;
  • AB „Panevėžio butų ūkis“ kasose;
  • sąskaita (tiesioginis debetas);
  • UAB „Ignitis“ savitarnos portale;
  • „Viena sąskaita“;
  • „Perlas Go“.

Šiais būdais apmokėti AB „Panevėžio energija” sąskaitas galima visoje Lietuvoje. Įmokų surinkimo vietose klientai mokėti galės ne tik naudojantis kliento kortele, bet ir su atsispausdinta sąskaita, gauta elektroniniu paštu ar klientų savitarnos portale. 

Būtina žinoti

  • Vartotojai už jiems tiekiamą šilumą, karštą vandenį bei kitas paslaugas atsiskaito kiekvieną mėnesį. Už praėjusio mėnesio suteiktas paslaugas reikia sumokėti iki einamojo mėnesio paskutinės dienos. Pavyzdžiui, už per rugpjūčio mėnesį suteiktas paslaugas reikia apmokėti iki rugsėjo mėnesio paskutinės dienos. Laiku neapmokėjus, skaičiuojami delspinigiai.
  • Apmokant už šilumą kiekvieną mėnesį reikia deklaruoti ir karšto vandens skaitiklių rodmenis. Deklaruojant karšto vandens skaitiklių rodmenis, būtina nurodyti per mėnesį sunaudotą karšto vandens kiekį, kuris bus įvertintas sekančio mėnesio sąskaitose. Jei mėnesį karštas vanduo nebuvo naudotas, apmokant sąskaitą reikia deklaruoti tą patį skaitiklio rodmenį ir „nuo“, ir „iki“, o skirtumą 0.
  • AB „Panevėžio energija“ kviečia vartotojus patikslinti savo telefono numerius bei elektroninio pašto adresus:
  • Bendrovės +370 45 501050,
  • elektroninio pašto adresu klientai@pe.lt,
  • atvykus į AB „Panevėžio energija“ klientų aptarnavimo skyrių adresu Senamiesčio g. 113, Panevėžys.