Slapukais vadinami informacijos elementai, perkeliami iš interneto svetainės į jūsų kompiuterio standųjį diską. Tai nedideli informacijos failai, kurie leidžia interneto svetainėms išsaugoti ir vėl pasiekti informaciją apie naudotojo naršymo įpročius. Slapukus naudoja dauguma interneto svetainių, nes jie yra viena iš daugybės priemonių, kurios padeda pritaikyti interneto turinį prie naudotojų poreikių. Slapukai leidžia interneto svetainėms teikti prie naudotojų poreikių pritaikytas paslaugas (pavyzdžiui, įsimenant prisijungimo duomenis, išlaikant pirkinius pirkinių krepšelyje arba rodant tik konkretų naudotoją dominantį turinį).
„Klaipėdos energija” uždega naują šviesą klientų vertinimui

AB „Klaipėdos energija” 2024 m. rugsėjo 23 d. pranešimas
AB „Klaipėdos energija“ žengia svarbų žingsnį gerindama klientų patirtį. Bendrovė pristato naują iniciatyvą – klientų vertinimo anketą, kuri suteikia galimybę kiekvienam vartotojui išreikšti savo nuomonę apie paslaugas ir pasiūlyti patobulinimų.
Šis naujas įrankis padės įgyvendinti vieną iš svarbiausių bendrovės strateginių tikslų – gerinti klientų aptarnavimo kokybę. Bendrovei itin svarbu, kad klientai gautų ne tik kokybiškai teikiamas šilumos tiekimo paslaugas, bet ir aukšto lygio aptarnavimą.
„Kiekviename žingsnyje turime tobulėti, kad mūsų klientai būtų patenkinti. Naujoji klientų vertinimo sistema leis mums tiksliau suprasti, kaip geriausiai atliepti jų lūkesčius ir ką galime padaryti dar geriau, kad patirtis bendraujant su mumis būtų kuo pozityvesnė“, – pažymi „Klaipėdos energijos“ komercijos vadovas Dainius Stancikas.
Nuo šiol kiekvienas „Klaipėdos energijos“ klientas gali anonimiškai, patogiai ir vos per kelias minutes pateikti savo atsiliepimus. Elektroniniu paštu siunčiama anketa kviečia penkiabalėje skalėje įvertinti Klientų aptarnavimo centro darbuotojų profesionalumą ir bendravimo kultūrą paskutinio kontakto metu, bendrovės teikiamų paslaugų kokybę, taip pat „Klaipėdos energijos“ įvaizdį ir reputaciją. Be to, vartotojai gali pateikti savo pasiūlymus dėl aptarnavimo ir paslaugų kokybės gerinimo.
AB „Klaipėdos energija“ tikisi, kad ši naujovė sustiprins ryšį su klientais, skatins atvirą ir skaidrų dialogą bei abipusį pasitikėjimą, prisidėsiantį prie kokybiškų paslaugų kūrimo.
Kitos naujienos

Vasario 26 d. Vilniuje, viešbutyje Art City Inn įvyko ES LIFE programos projekto SupportDHC seminaras „Centralizuoto šilumos tiekimo aktualijos ir tolimesnio vystymosi perspektyvos”.
Finansinių sunkumų patiriantiems žmonėms valstybė yra sukūrusi sistemą, leidžiančią gauti paramą – socialinę pašalpą, šildymo kompensacijas ir kitas išmokas.