AB VILNIAUS ŠILUMOS TINKLAI DŽIAUGIASI REKORDINIU KLIENTŲ ĮVERTINIMU

2021-02-09

2021 m. vasario 8 d. AB Vilniaus šilumos tinklų pranešimas.

2020 m. pabaigoje AB Vilniaus šilumos tinklai siekdami įvertinti privačių ir verslo klientų pasitenkinimą teikiamomis paslaugomis, inicijavo klientų apklausą. Klientai Vilniaus šilumos tinklus įvertino itin aukštu 75 balų pasitenkinimo indeksu, kuris AB Vilniaus šilumos tinklams leidžia lygiuotis su užsienyje veikiančiomis, geriausiomis energetikos sektoriaus įmonėmis. Tyrimą atliko rinkos tyrimų lyderė „Synopticom“, o apklausoje, vykusioje elektroniniu būdu ir telefonu, dalyvavo daugiau nei 2200 respondentų.

Tyrimui pasitelkta „Global Customer Satisfaction Index“ (GCSI) klientų tyrimų metodologija, kurios pagrindas yra „American Customer Satisfaction Index“. Šie klientų tyrimų rodikliai JAV pripažįstami kaip nacionalinės  svarbos, vertinant pagrindinių JAV įmonių bei valdžios įstaigų darbą bei išsamiai aptariami spaudoje. Metodologija plačiai taikoma ir kitose pasaulio bei Europos šalyse. Pagrindinis šios metodikos rodiklis – pasitenkinimo indeksas, kurį sudaro trys klausimai: apie bendrą pasitenkinimą įmone, įmonės atitikimą klientų lūkesčiams bei įmonės palyginimas su klientų įsivaizduojama idealia kompanija. „Ši metodika padeda įvertinti įmonės veiklos brandą bei stabilumą, palyginti rezultatą su kitomis  užsienio bei Lietuvos įmonėmis. Gautu grįžtamuoju ryšiu – rekordiniu klientų įvertinimu, kuris siekia 75 balus – nepaprastai džiaugiamės ir didžiuojamės. Tai yra ilgo ir nuoseklaus darbo rezultatas“,– sako Klientų aptarnavimo departamento direktorius Laurynas Jakubauskas.

Atsižvelgiant į kitų Lietuvoje veikiančių įmonių rezultatus, AB Vilniaus šilumos tinklų rezultatas 3 balais viršija bendrą Lietuvos vandens, elektros tiekimo, komunalinių atliekų šalinimo įmonių sektoriaus vidurkį ir net 7 balais lenkia Lietuvos šilumos energijos tiekėjų klientų pasitenkinimo lygį.

Lygiuojantis su užsienio šildymo sektoriaus įmonėmis, AB Vilniaus šilumos tinklų rezultatas yra 7 balais aukštesnis už Europos (69 balai) bei 4 balais aukštesnis už JAV (72 balai) energetikos paslaugų tiekėjų vidurkį. „Mūsų klientai aukštai vertina darbuotojų kultūrą, profesionalumą bei operatyvų informavimą apie numatomus hidraulinius bandymus, remonto darbus. Atsižvelgę į klientų  lūkesčius, šiais metais didesnį dėmesį skirsime savitarnos svetainės funkcionalumų tobulinimui, operatyvesniam reagavimui, didesniam aptarnavimo kanalų prieinamumui bei klientų edukacijai, sieksime jiems padėti efektyviau valdyti šilumos ūkio sąnaudas“,– bendrovės planus atskleidžia L. Jakubauskas.