Slapukais vadinami informacijos elementai, perkeliami iš interneto svetainės į jūsų kompiuterio standųjį diską. Tai nedideli informacijos failai, kurie leidžia interneto svetainėms išsaugoti ir vėl pasiekti informaciją apie naudotojo naršymo įpročius. Slapukus naudoja dauguma interneto svetainių, nes jie yra viena iš daugybės priemonių, kurios padeda pritaikyti interneto turinį prie naudotojų poreikių. Slapukai leidžia interneto svetainėms teikti prie naudotojų poreikių pritaikytas paslaugas (pavyzdžiui, įsimenant prisijungimo duomenis, išlaikant pirkinius pirkinių krepšelyje arba rodant tik konkretų naudotoją dominantį turinį).
AB „Vilniaus šilumos tinklai“ 2019-11-05 pranešimas žiniasklaidai „KLIENTŲ APTARNAVIMO DEP. VADOVU TAPO LAURYNAS JAKUBAUSKAS”
Sostinės savivaldybės įmonėje Vilniaus šilumos tinklai (VŠT) darbą pradeda Laurynas Jakubauskas. Jis vadovaus bendrovės Klientų aptarnavimo departamentui, kuris apima klientų aptarnavimo centro veiklą, klientų skolų, apskaitos prietaisų ir duomenų administravimo funkcijas. Iki šio pokyčio savo karjeroje L. Jakubauskas daugiau kaip 10 metų dirbo „Danske Bank“ Lietuvos filiale, paskutinius 5 metus šioje kompanijoje jis specializavosi nuotolinio klientų aptarnavimo per elektroninius kanalus srityje ir dirbo banko Nuotolinio klientų konsultavimo centro vadovu.
Pasak VŠT gen. direktoriaus Gerimanto Bakano, vienas iš svarbiausių bendrovės prioritetų – užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimą diegiant šiuolaikiškus komunikacijos ir aptarnavimo procesų valdymo įrankius. Į šį tikslą įmonę kreipia ir akcininkas – Vilniaus miesto savivaldybė, skirdama ypatingą dėmesį miestiečiams skirtų paslaugų skaitmenizavimui bei išmaniųjų technologijų diegimui aptarnavimo srityje.
„Orientuojamės į šiandieninius mūsų klientų poreikius, daugeliui jų – svarbu greitai, lengvai ir sklandžiai susitvarkyti būtinus formalumus, būti laiku informuotiems aktualiais klausimais, naudotis patogiomis paslaugų užsakymo ir atsiskaitymo priemonėmis. Todėl nuotolinių aptarnavimo kanalų plėtra ir jų vystymas yra svarbiausias naujo Klientų aptarnavimo departamento vadovo tikslas. Esu tikras, kad Laurynas šioje srityje turi itin vertingų kompetencijų, kurios leis šį tikslą pasiekti greitai ir užtikrintai“, – sako Gerimantas Bakanas.
Pasak Lauryno Jakubausko, elektroninė erdvė yra neatsiejama kasdieninio gyvenimo bei prekių ir paslaugų sektoriaus bendražygė. „Jei dar prieš kelis metus maisto ar kitų būtinųjų prekių užsukdavome į prekybos centrą, tai šiandien tai padarome programėlės pagalba ir prekybos centras pats ateina pas mus į namus, jau nekalbant apie telekomunikacijų bei finansų sektoriaus įmonių efektyvų klientų aptarnavimą elektroninėje erdvėje, be kurio net nebeįsivaizduojame savo kasdienybės. Klientų pasiekiamumas ir operatyvus aptarnavimas jiems patogiausiu būdu – mūsų prioritetinis tikslas, kurio sieksime sutelkę profesionalų komandą“, – teigia naujasis VŠT Klientų aptarnavimo dep. direktorius.
Laurynas Jakubauskas yra baigęs Verslo vadybos ir administravimo bakalauro studijas Vilniaus universitete, daugiau kaip 17 metų darbo patirtį jis įgijo bankų sektoriuje dirbdamas finansinių produktų pardavimo, nuotolinio klientų aptarnavimo, kokybės standarto diegimo bei pardavimo komandos ugdymo srityse.
Pranešimą taip pat rasite bendrovės interneto svetainėje www.chc.lt, tiesioginė nuoroda https://chc.lt/lt/musu-veikla/naujienos/pranesimai-ziniasklaidai/13/klientu-aptarnavimo-dep.-vadovu-tapo-laurynas-jakubauskas:350
Kitos naujienos
Neretai senų daugiabučių gyventojams šaltasis metų sezonas pirmiausia asocijuojasi su išaugusiomis sąskaitomis už šildymą
Artėjant žiemai vis daugiau žmonių pradeda svarstyti, kiek šį sezoną reikės išleisti šildymui. Puiku tai, kad modernizuotų senos statybos daugiabučių namų gyventojai ramūs – jie galės džiaugtis jaukia šiluma ir nedidelėmis sąskaitomis už šildymą.
Energetikos ministerija parengė ir Vyriausybei teikia svarstyti įstatymų projektų paketą, siekiant įgyvendinti naująją Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą dėl energijos vartojimo efektyvumo.