Atsakymas į: neperduoto vamzdyno priežiūros atsisakymas

Titulinis Forumai Bendras neperduoto vamzdyno priežiūros atsisakymas Atsakymas į: neperduoto vamzdyno priežiūros atsisakymas

Ramunė Gurklienė

LŠTA 2020-10-08 11:54

Dalinamės UAB „Ukmergės šiluma“ patirtimi:
Aprašyta situacija kebli. Senais laikais (1995-1997 m) panašią situaciją teko spręsti UAB “Ukmergės šiluma”.
Pirmiausiai buvo apsispręsta, kad tokie vartotojai ( kaip aprašyta problemos pristatyme ) yra labai nuostolingi ir labai blogina visos sistemos darbą ( ekonomiką, patikimumą ir pan. ). Tokia nuostata buvo suderinta su Savivaldybe. Poto vadovaujantis vadovaujantis teisės aktu ( nepamenu ar tai buvo Šilumos ūkio įstatymas ar tų laikų kitas teisės aktas ) šilumos tiekėjas prieš 18 mėn. įspėjo probleminius vartotojus, kad šilumos tiekimas jiems bus nutrauktas. Tais laikais šis laikotarpis ( 18 mėn. ) buvo skiriamas, kad valtotojai patys įsirengtu naują šildymo šaltinį.
Dabar situacija gali būti šiek tiek pasikeitusi, bet kaip vienas iš variantų gal galėtų būti ir šitas kelias.
Pridedu Šilumos ūkio įstatymo pagrindines nuostatas aptariamu probleminiu klausimu.

You must be logged in to view attached files.
RODYTI KOMENTARUS (1)

Arcišauskas Audrius

UAB Tauragės šilumos tinklai 2020-10-16 14:11

Ačiū.