Slapukais vadinami informacijos elementai, perkeliami iš interneto svetainės į jūsų kompiuterio standųjį diską. Tai nedideli informacijos failai, kurie leidžia interneto svetainėms išsaugoti ir vėl pasiekti informaciją apie naudotojo naršymo įpročius. Slapukus naudoja dauguma interneto svetainių, nes jie yra viena iš daugybės priemonių, kurios padeda pritaikyti interneto turinį prie naudotojų poreikių. Slapukai leidžia interneto svetainėms teikti prie naudotojų poreikių pritaikytas paslaugas (pavyzdžiui, įsimenant prisijungimo duomenis, išlaikant pirkinius pirkinių krepšelyje arba rodant tik konkretų naudotoją dominantį turinį).
VILNIAUS ŠILUMOS TINKLAI KLIENTUS KONSULTUOS IR NAUJAME VILNIAUS MIESTO KLIENTŲ APTARNAVIMO CENTRE

AB Vilniaus šilumos tinklų 2020-09-03 pranešimas
Šį rudenį Vilniaus miesto savivaldybė klientus pasitinka naujove – nuo šiandien vilniečiai, atvykę į Savivaldybę, vienoje vietoje galės gauti Savivaldybės ir jos valdomų įmonių paslaugas: sudaryti paslaugų teikimo sutartis, pateikti prašymą įregistruoti santuoką, pasipildyti Vilniečio kortelę, pasitikrinti atliekų išvežimo grafikus ir kt. Pradeda veikti ir bendrasis klientų aptarnavimo telefonu numeris 19118.
„Vilniaus miestas, jo institucijos, infrastruktūra turi taupyti miestiečių ir jo svečių laiką. Gyventojams nėra svarbu, kokios funkcijos ar atsakomybės tarpusavyje pasidalytos, pavyzdžiui, tarp seniūnijos, „Vilniaus vandenų“, Vilniaus šilumos tinklų ar kitų Savivaldybės įmonių, padalinių. Jie nori gauti paslaugą sklandžiai, patogiai ir kuo greičiau. Bendro Klientų aptarnavimo centro bandomasis projektas parodys, kaip galime integruoti sistemas, kur dar reikia pasistengti, ir leis ateityje pasiūlyti aukšto lygio aptarnavimo kokybę“, – sakė Administracijos direktorius Povilas Poderskis.
Bendrame Klientų aptarnavimo centre, kuris veiks Savivaldybės pirmajame aukšte, vilniečiai galės gauti: UAB „Vilniaus vandenys“, AB Vilniaus šilumos tinklai, SĮ „Susisiekimo paslaugos“, SĮ „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“ (VASA), SĮ „Vilniaus miesto būstas“ ir Civilinės metrikacijos skyriaus teikiamas paslaugas ir informaciją.
Bendrame Klientų aptarnavimo centre bus teikiamos visos paslaugos, kurias iki šiol buvo galima gauti šių įmonių klientų aptarnavimo centruose ar padaliniuose. Tiek padaliniai, tiek trumpieji numeriai kol kas išlieka. Paslaugos bus teikiamos keturiomis kalbomis: lietuvių, anglų, rusų ir lenkų.
Atsiskaityti už paslaugas ne tik savitarnoje, bet ir grynaisiais bus galima nuo lapkričio mėnesio specialiuose mokėjimo automatuose.
„Klientų aptarnavimo centras Konstitucijos prospekte yra tik pradžia. Projektas apima ir bendrą savitarną, ir pagal poreikį išdėstytus bendrus fizinius aptarnavimo centrus ateityje. Prie miesto teikiamų paslaugų (tokių kaip reklamos leidimai ir pan., miesto įmonių – šaltas vanduo ir atliekų tvarkymas) ateityje sieksime prijungti elektros, dujų ir kitas Vilniaus miesto gyventojams teikiamas paslaugas. Tai nėra vien galimybė kaip per vieną sąskaitą atsiskaityti už kelias paslaugas. Tai galimybė tvarkyti savo arba savo turimo turto informaciją Vilniaus mieste“, – kalbėjo Administracijos direktoriaus patarėja Eglė Radvilė.
Vienas iš pagrindinių Vilniaus miesto rodiklių, kurį gerinti nuolat siekia Savivaldybės administracija, – tai kelionės laiko indeksas. Siekiama, kad vilniečiai, norėdami sutvarkyti su buitimi susijusius klausimus, turėtų galimybę vienoje vietoje juos išspręsti (fiziškai, virtualiai ir vienu telefono numeriu). Nauda – laiko taupymas, rūpimų klausimų išsprendimas vienoje vietoje. Be to, Savivaldybės pastatas yra šalia Registrų centro, todėl tikimasi, kad ši lokacija bus gana populiari.
Bendro KAC įkūrimas Savivaldybei nieko nekainavo. Tai vienas #wearecityceo rezultatų – Vilniaus miesto administracijos direktoriaus iniciatyvos, kai miesto įmonės raginamos dirbti siekdamos bendrų miesto tikslų, įmonių vadovams ir darbuotojams suteikiamas bendras informacijos srautas apie miestą, kaip bendrą ekosistemą. Iniciatyva #wearecityceo nukreipta į bendrus visų įmonių tikslus, o visas bendras miesto įmonių kontekstas yra #mesesamevilnius.
Iki bendro KAC vilniečiai gali patogiai atvykti viešuoju transportu – 3G, 4G, 30, 43, 46, 52, 56, 88, 89 maršrutų autobusais bei 9 ir 19 maršrutų troleibusais, išlipę Europos aikštės stotelėje. Savo kelionę planuoti galima www.stops.lt, mobiliosiose programėlėse Trafi, m. Ticket.
Nuolat augantis aptarnaujamų gyventojų skaičius ir Vilniaus miesto savivaldybės teikiamų paslaugų prieinamumas bei komunikavimo kanalų įvairovė privertė įsivertinti klientų aptarnavimo kokybės aspektus. Atlikus gyventojų nuomonės tyrimą ir apibrėžus jų lūkesčius, Vilniaus miesto savivaldybė šių metų pradžioje patvirtino naują Klientų aptarnavimo standartą. Užtikrindama dar sklandesnes ir visiems prieinamas paslaugas vilniečiams, Vilniaus miesto savivaldybė dar balandžio mėnesį savo klientams pristatė ir reikšmingą naujovę – nuo šiol visi galės gauti atsakymą raštu ta kalba, kuria buvo kreiptasi. Į Savivaldybę besikreipiantys asmenys gali gauti beveik visas paslaugas internetu – teikiamos net 247 paslaugos, kurias galima saugiai ir greit užsisakyti svetainėje paslaugos.vilnius.lt.
Skaičiuojama, kad atvykus į Savivaldybę reikalingos paslaugos tenka palaukti vos apie keturias minutes. Iki karantino kasdien Savivaldybės Klientų aptarnavimo centre apsilankydavo apie 350 interesantų, karantino metu šis skaičius sumažėjo dėl sklandžiai teiktų elektroninių paslaugų.
Kitos naujienos
Šaltinis: www.lrt.lt, 2023 m. rugsėjo 21 d. Seimas grąžino iki 2020 m. birželio galiojusią tvarką, kai, skiriant gyventojams šildymo ir vandens šildymo išlaidų kompensacijas ar socialinę pašalpą, vertinamas gyventojų nuosavybės teise turimas turtas. Kelerius metus turtas nebuvo vertinamas siekiant sušvelninti socialines koronaviruso pandemijos pasekmes, o vėliau – apsaugoti nepasiturinčius gyventojus nuo infliacijos sukeltų neigiamų pasekmių […]

Artėjant šildymo sezonui labai svarbu tinkamai jam pasiruošti. AB „Šiaulių energija“ informuoja, jog visi Šiaulių miesto bei Šiaulių rajono pastatai, kurių šildymo ir karšto vandens sistemas prižiūri AB „Šiaulių energija“, yra paruošti 2023-2023 metų šildymo sezonui. O bendrijas bei namus administruojančias įmones, kurios dar nepasirūpino artėjančiu sezonu, raginame suskubti.
Seimas grąžino iki 2020 m. birželio galiojusią tvarką, kai, skiriant gyventojams šildymo ir vandens šildymo išlaidų kompensacijas ar socialinę pašalpą, vertinamas gyventojų nuosavybės teise turimas turtas.
Kada įjungti šildymą daugiabutyje – gali nuspręsti patys gyventojai. Tam reikia surinkti daugumos balsus (50 proc. + 1 gyv.) ir apie tokį sprendimą pastato valdytojas turi pranešti šilumos tiekėjui. Šis, ne vėliau kaip per 2 darbo dienas, duoda leidimą pastato valdytojui arba šildymo ir karšto vandens sistemos prižiūrėtojui įjungti šildymo sistemą, jeigu tam nėra svarbių kliūčių.